Hiç gecikmeye adetimin gecikmesinin 8. Günündeyim bu zamana kadar hafif adet kramplaım oldu ama akıntıdan başka bişey gelmedi. Biraz önce de kan gibi ama açık renkli Bi akıntı geldi gelmeye devam ediyor. Sizce adet mi başlayacak yoksa yerleşme kanaması denen şey mi?