Merhaba, şuan bebeğim 12 aylık ben ekim ayından beri çalışıyorum.Öğretmenim belki bu yıl için atanamam ama gelecek yıl için temel atmış oluyorum. Sizde uzun süreye yayarsanız stres olmazsınız. Ayrıca bebeğiniz büyükmüş artık oyuncakla oynuyordur o sırada test çözebilirsiniz ya da geceleri kesintisiz uyuyordur sizde o uyuduktan sonra 2-3 saat çalışabilirsiniz. Ne yazık ki fedakarlık yapmadan olmuyor. Ben de bazen hiç çalışamıyorum bazen 5 saat çalışıyoeum