papatya_1125 Galibe bende sizinle aynı durumdayım benimde 2 gün gecikti test yaptım silik çizgi çıktı hemen kan verdim dün ve bugün beta değerim 66 çıktı sagoikocagindaki doktor gebelik var dedi ama daha tam neyse olmayabilir dedi bende çok sıkntıdayim niye bu kadar düşük çıktı diye ilk çocuğumda aynı iki gün geçince test yaptım cift çizgi çıktı net bir şekilde kan verdim ve beta değeri 1219 çıktı o yüzden çok endişeliyim