ozgetz Allah korusun hepsini inşallah 🙏 tekrarı olmasın inşallah, sizede çok geçmiş olsun. Bende antibiyotik yada herhangi bir ilaç kullanmayı hiç istemiyorum olabildiğince kaçıyorum ama mecbur kalıyorum. En son çıkarken ben sordum doktora bende mi sorun var üşütüyorum diye , geniz akıntısı olan bebekler kolay kolay balgam atamaz dedi balgamda biriken yerde mikrop enfeksiyon vs yapar dedi balgam süresi de uzayınca ciğere yerleşir dedi. Yani sadece üşütmeklede olmuyor içini ferah tut 😞