Beş ay oldu. Her şey sağlıklı ve güzel gidiyor ama benim psikolojik sağlığım hala toparlamadı. Eşim ile ilişkim hala toparlamadı. Tahammülüm hala toparlamadı. Üzerimdeki yük, ev işleri… Rahat ol biraz ne kolay cümle. Bir şey olmaz ne kolay cümle. Aklım çıkıyordu ilk zamanlar bir şey olacak bebeğe diye. Hala öyle… Her şeyim o benim. Üzerine titremek, sevmek ama anlaşılamamak çok zor.
Son bir kaç haftadır kaşıntılarım başladı. Ağladığımda vücudumda döküntüler çıkıyor hep karnımda sağlı sollu. Kaşıdıkça rahatlıyorum çok ağrı yapıyor. Stres kaynaklı mı oluyor? Yaşayan var mı?
Bir de kendinizi nasıl rahatlatıyorsunuz? Rahatlamaya ihtiyacım var herkes diyor ama ne yapacağımı söylemiyor.
Sağ olun.