Kızlar oğlumun 6 aylık aşısı gecikti tam aşı olacakken salgına yakalandık bronsiolit oldu hastayken aşı olamayacagi için yapılmadı.yeni tam olarak iyileşti şu anda 7 aylık aşıları bu ayda olsa bı sknti olurmu etkisi nasıl olur böyle bı şey başına gelen oldumu