Merhaba güzel anneler anlamlandiramadigim bir şeyle geldim size umarım siz anlarsınız 4 gün sonra 1 yaşına girecek oğlum sadece uyku sırasında aşırı ağlıyor saga dönüyor ağlıyor sola dönüyor ağlıyor emmek istiyor veriyorum ağlıyor döneliyor sonra daha cok kızıyor emmek istiyor yine ağlıyor uyku harici keyfi yerinde ama uykuda 3 4 gündür aşırı ağlamaklı emekleme pozisyonunda uyumaya çalışıyor hep karnı ağrıyor dedim ilk iki üç gün ama bugün fena oldu artık nedendir acaba hareket etmeden yatamıyo resmen oda onu rahatsız edip agliyor