Merhaba arkadaşlar 4 aylık bebeğim var 1 hafta önce makatında çatlak olduğunu öğrendim oğlum devamlı ıkınıyor karnını çekiyordu ağlıyordu doktora götürdüm çatlak var dedi krem verdi 2 tane bugün de çocuk cerrahisine götürdüm geçmemiş çatlar dedi kremlere devam probiyotik yazdı bu durumu yaşayan var mı ne kadar sürüyor çok yıprandım ne gecem kaldı ne gündüzüm ağlıyor acı çekiyor zeytinyağı kantoran yağı hepsini deniyorum veriyorum acısında uykudan uyanıyor uykuya dalamıyorum ağlıyor ne kadar daha sürecek 🥹