tosbiksmoms Selamlar herkese, kızlar bugün dış doktoruna randevum vardı ve dişlerimi temizledi, pazartesi günü de gel ağız içini uyuşturup dibe kadar temizliycem dedi ama ben tereddütte kaldım yaptırıp memnun olmayanlar varmış. Aranızda yaptıran varmi?
Deletedmom_112 tosbiksmoms bende bu aralar yaptıracam, daha önce belki 5 6 kere yaptırmışımdır, temizletmek benim hoşuma gidiyor, çünkü o taşların altında koku oluşuyor buda beni çok rahatsız ediyor
aybikreis tosbiksmoms Diş araları boş kalabilir tabi çünkü orada olmaması gereken birikinti taş oluşturmuş ve yok ediliyor yani boşalmış oluyor dişin yapısı bozulmuyor. Temizletin bence, ben de gideceğim fırsat bulunca
Gul35 tosbiksmoms eşim temizletti ama resmen dislerinden oldu araları açıldı sonra sallanmaya başladı hepsi şimdi tüm dişlerini yaptırıyor
tosbiksmoms Heymissbon çekilme başlangıcı var ama o kadar söylemler var ki. Dişlerde sallanma olabilirmiş,aralarında açıklık oluyormuş,hassasiyet çok artıyormuş falan bilemedim.
Deletedmom104 tosbiksmoms Evet ama ilk gün hassasiyet olur sonrası rahat Aralarını diş ipiyle temizlerseniz oluşumu engellenir Arası açılmıyor o diş yapısıyla alakalı 2 kere yaptırdım, alt ön dişlerin arası iğne ucu kadar açık kaldı yani öyle göze batan Bi açıklık olmadı Benim hassasiyetim çok fazla o yüzden yaparken çok acı çekiyorum ben ama acılı bir işlem değil problem ben kaynaklı Hatta gitmem lazım ama Bi türlü gidemedim
tosbiksmoms aybikreis dediğim gibi bugün yüzeysel temizledi ama dipten olunca tereddüt ettim çünkü köküne kadar dış etlerinin altına inecekmiş. Çok kişi de sonrasında dişlerin sallanmasindan bahsetti.
8162648 tosbiksmoms ben temizlettim diş etlerimde çekilme vardı ama çok pişmanım dişlerimin arasında açıklık kaldı yapısı bozuldu resmen ya. Diş estetiği yaptırmak istiyorum şöyle adam gibi gülemiyorum eski dişlerim ne kadar güzel düzenliydi . Ayrıca yaptırdıktan sonra tekrar taş oluşuyo ömür boyu öyle tertemiz kalmıyor eğer doktor kesinlikle yapmamız lazım sağlık için diyorsa yaptır ama sonuçlarını dinle bence
aybikreis tosbiksmoms Temizlenecek kısım taşlar işte dişe zarar vermeyecek ki daha nasıl açık anlatılır bilmiyorum. Dil çevresinde kaplanmış taş yok olunca diş boşluğa düşmüş hissi olması çok normal, kökü sallanıyor anlamına gelmiyor, hassasiyet ve olmaması gerekenin ortadan kaldırılması sadece