İyi geceler kızlar aklıma takılan bir konu ver bebeğim şu an 7 ay 16 günlük doğduğundan beri beni doğru düzgün hiç ememedi ilk silikonla başlandı zaten onuda bi zaman sonra bıraktı ilk gün hemen aman kan şekeri düşmesin diye hemen biberonla mama verdiler bunu duyan eşim her silikonla emzirmemde mama veriyordu falan derken neredeyse bebeğime memem hiç dönmedi ve 7 aydır sağarak veriyorum o kadar kötüyüm ki 7 aydır kendimi emziremedim diye hala toparlayamadım etrafta çok duyuyorum işte 1 yaşında memeye dönen var 9
Ayda dönen var falan diye bi emzirme danışmanı ayarlasam şansımı denesem sizce tutarmı emermi