iyiki biz iki kere yaptırdık, yapan kişi eve 3 4 saat girmeyin başka bişeye gerek yok demişti ama biz garanti olsun diye bir gün boyunca evde olmadık. Ertesi gün gittiğimizde de evde herhangi bir koku falan yoktu. Çıkarken bir odanın camını açık bırakmıştım ben. Girdikten sonra da bütün evi havalandirdim normal temizligimi yaptım. Herhangi bir sıkıntı yaşamamıştık biz