lamiakus Kızım huysuzlugun ve uykusuzlugun dibine vurdu. 37+2 doğdu doğum tarihi 24 ağustos 2023 . Şimdi atak haftası ne zamana denk geliyor suan atak haftasındamı acaba. 40 haftadan erken doğunca üzerine ekliyon falan diyor internette
Defne2323 Keşke bılsem sana yardımcı olabilsem benimde duam bebegım ole hayta yazdım kımse dönen olmadı lütfen bize yardımcı olun 40+ 2de doğdu 27hazıran 2023
Junioraras61 Defne2323 ben tam bilemiyorum ama bende 40 haftaya esitlenmesi gerektiğini duymuştum. ilkadimlar diye yer var ordan hesaplama yapabilirsiniz yada herhangi bri yerden ben hep netten hesaplanmıştım zaten o otomatik atıyor hesabi
lamiakus Junioraras61 ya ben denedimde hesaplayamıyorum beynim durdu. Üzerine 3 hafta koyun falan diyor
ahsen6868 Ayni durum bendede var canim bebwgim 38+2 de sezeryanla dogdu ve suan iki gundur uykuya direniyor resmen cok zor ki benim yanimda sadece esim var oda sabah gidip aksam geliyor eve ne kadar yardumci olabilirse
lamiakus ahsen6868 çıldırıyorum resmen atak haftası galiba gece 15 kere uyanıyor hep uyumak istiyor ama hemen uyanıyor . Zor uyuyor ağlama krizleri
Defne2323 Benimde huysuz zaten uyuyan bır bebek degl ınnnn ınnn diye vagıryır ılgı ıstyor kucak ıstıyor uyumuyor her dk uyanıyor ve en kötüsü daha 25gun bole geçecek diyor 😡
lamiakus Defne2323 yok kız 28 günden sonra oluyodur atak haftası . Her ay olan bişe nasıl 28 gün sürcek