Bebeginibekkleyenn 11 aydır emziriyorum göz altlarım falan baya çöktü mor. Kendimi halsiz yorgun da hissediyorum. Bunun için hangi bölüme gitmeliyim. Giden var mı neler yapıldı tedavi nasıldı
ikibinyirmiuc iç hastalıkları/dahiliye bölümüne gitmelisiniz. Doktor bazı tetkikleri ister eğer yan dal uzmanlığını gerektiren bir durum varsa oraya yönlendirir