Kalbim_21 karın çevresi 3 hafta gerideydi 37-38 e kadar bekleriz içeride olmasındansa dışarıda olması daha mantıklı diye düşünüyorlardı ama ben 35+4 te doğum yaptım.küvöze de girmedi çok şükür 2 kilo doğdu.Kalbinizi ferah tutun stres yapmayın daha çok etkiliyor.