Derinsu34 Ardahan hem soğuk hem küçük bir şehir yani sizi tatmin etmeyebilir ama derseniz ben hiç evden çıkmam zaten amacım da para biriktirmek mük bir yer 😅 yazın kura nehri etrafına gezersiniz karsa gidersiniz çıldırda piknik yaparsınız herkes birbirine olaaaa diye bağırır olaaa napersinnn komşularınızdan kaz pişirmeyi kete yapmayı pişi yapmayı öğrenirsiniz he bir de gök peyniri pişiye koyup çayla içeceksin of 😅