zynpp12 Kızar ne alaka demeyin kaç gündür düşünüyorum evim küçük olduğu için yatakları yorganı felan bı yere sıgdiramadim siz nereye koyyorsunuz akıl verin lütfen
ZeynepOzcan zynpp12 desem ki evimin şurasına koyuyorum sende mi oraya koyacaksın anlamadım? Evdeki en uygun yere koyuyoruz işte
SevgiOzd zynpp12 vakumlu hurçlara koyuyorum yorgan yastık fazladan battaniyeleri falan bazanın altında hepsi baya yer tasarrufu oluyor vakumlu hurç al büyük boylardan
Heymissbon ZeynepOzcan niye hemen atar gider yapmissiniz ki.. belki birinin farkli bir bakis acisi vardir bir onerisi vardir ters cevap vermek zorunda degilsiniz bence 😊
ZeynepOzcan Heymissbon atar gider pauahahahahaah??? Anlamadığımı sormuşum ve nereye koyduğumu söylemişim… neyse kendimi açıklamak için uğraşmayacağım, nasıl anlamak isterseniz 😋😋
helinali ZeynepOzcan mantık benim işim ama bana soracak olursan seninkiler nerde diye odanın köşesinde istiflenmis 🤣🤣🤣🤣
beybiliko zynpp12 vakumlu poşetle havasını alıyorum, yatak altında veya gardrop üstünde duruyor, ihtiyaç olunca çıkarıyorum
orkideSeverim zynpp12 ben gardırobun orta içine dikdörtgen içi yüklük gibi üstüne baza altına koydum bilerek çok aldırmadım napcam diye iyi ki öyle yapmışım hatta bir kaç tane bile fazlam var gibi hissediyorum 🥲