Kızlar bebeğim 7aylık oldu yeni ama canı isteyince basıyor çok kısa süreli ve yüzüstü yatmayı sevmiyor buyüzden de kollarının üstüne kalkmıyor desteksiz de 6.ayda oturmaya başladı sizin bebekleriniz nezaman bastı ve emekleme durumunu benim gibi yaşayan var mı?