Merhaba, benim de çenemin altında elime gelen küçük sertlikler vardı , top gibi. Bunun için genel cerrahiye gittim, bunlar lenf bezi , normal böyle olması dedi. Ultrason çektirdim , oradaki doktor da aynını dedi. Her şey normal lenf bezi bunlar dedi. Ki benim hep var belki 15 yıldır liseye gittiğimden beri elime gelir. Artık takmıyorum, normal demek ele gelmesi. Sizin de öyledir, canınızı sıkmayın