Kızlar oğlum bugün 3 yaşına girdi benimle herşeyi konuşuyor tüm renkleri biliyor göz teması kuruyor oyun kuruyor dediğim herşeyi anlıyor komutları anlayıp yerine getiriyor benimleyken cümlede kuruyor ama başka insanlarla asla konuşmuyor insanlarda haliyle diyor ki hala konuşamıyor mu diyor çok üzülüyorum artık ya içime ata ata dert oldu vallahi benimle herşeyi konuşan çocuk başka hiç kimseyle konuşmuyor