Hanımlar iyi akşamlar 18 ay önce doğum yaptım sezaryenle kırk dördüncü gün adet oldum evlenmeden önce de düzensizdi adetim fakat 35 günü geçmiyordu şimdilerde ise 47 gün falan oluyor iki adet arası doktora gitmeye çok korkuyorum ultrason haricî muayene yöntemi kullanırsa diye canım pek değil korkuyorum böyle bişey başına gelen var mı ?