mooomm01 oğlumun acı eşiği yüksek sanırım sünnet anında biz yanında değildik ve bana çok düşkün çok ağlamış sünnet olurken ameliyathaneden çıkarken susmuştu beni görünce yine ağlamaya başladı ama yaklaşık 15 dakika falan ağladı sanırım orada ilk çişinide yaptı çünkü acı çeker gibi ağlıyordu ilk gün 6-7 saat geçtikten sonra normale döndü ama ben her ihtmale karşı doktorumu dinleyip ağrı kesicisini verdim çünkü krem olarak bepanthen kullanıyoruz antibiyotik falan vermedi bize doktorum bardak koymayada cesaret edemedim çok hareketli kayar pipisine gelir diye birde dönmeye çalışıyor acısı ağrısı yok farkındayım ama içim içimi yiyor acısı varmıdır diye pipisini gördükçe içim titriyor 🥺