Xmomlifex Merhaba, bir dişimde dolgu düştü ve içerisinde de parça olduğunı fark ettim. Dayanılmaz bir ağrı çekiyorum. Bilenler söyleyebilir mi bu durumda her hangi bir işlem yapılabilir mi?
mirayyldrm19 Xmomlifex ikinci tramesterde işlem yapıla biliyor ama 1 ve 3 de yapılmıyor diye biliyorum ben dişimi cektirmiştim ikinci tramesterde kadin dougumada diş doktorununda onayını alarak