Alerjik bi bebege sahibim. Burun akintisi ve öksürüğü çok oluyordu .alerji uzmanı zespira 4mg. Verdi o sıra öksürüğü hafifledi diye kullanmadim. Dün akşamdan beri yine nezle oldu burnu durmadan akiyo,hapsirigi kesilmiyo ve gözü capaklanip küçüldü . Zespirayi az önce mamasına ekleyip verdim ama araştırınca 12 ay ve 5 yaş arası kullanıma uygunmuş . Burda kullanan anneler oldum acaba ?