dmlagnr merhaba. geçmiş olsun 🌸benim kızım da emzirirken uyuyor. Geçen hafta ameliyatım için 2 gece hastanede kalmak zorunda kaldım. Doktorlara emzirdiğimi söyledim ve ona göre ilaç verdiler. Bizim için çok zor bir durumdu. Eşim kızımla ilgilendi ve kızım ilk gece sabah saat 4′te uykuya daldı. Hastanede süt sağıp buzdolabında sakladım ve eşim geldiğinde ona verdim. Kızımı emzireyim diye geldi, doktorlar ve hemşireler izin verdi. Doktorlar ameliyattan sonra hâlâ emzirip emziremeyeceğinizi söyledi mi?