1 aydır bebeğim kendi kendine uyuyor normalde pışpış yaparak uyutuyordum artık alışmıştı yatağına koyup telefondan pışpış açıyorum max 10 dk ya dalıyordu ama 2 haftadır yatırıyorum ağlıyor kendini parçalıyor bende almıyorum böyle olunca yarımsaat 1 saat debelenip sonra uyuyor niye böyle yapıyor anlamıyorum geçende yataktan düşmüş yere yüksek değil yatağı yere sıfır nerdeyse ağlama krizine girdi aldım kucağıma biraz salladım uyumaya başladı acaba benimmi uyutmamı istiyor anlamadımki