Selamlar. Sizlerle hüzünlü bir sevincimi paylaşmak ve bir şey sormak istiyorum 🤗
Temmuz ayı sonunda yaşanan bir hırsızlık olayında adım geçmişti. Olay evde gerçekleşmiş. Kapıda falan herhangi bir zorlama yok. Çalınan altınlar yatak odasında gizliymiş. Bir akrabamızın evi. Biz o eve gidip gelmemizden 1 hafta sonra şikayette bulunmuşlardı. Bugün savcılıktan kağıt gelmiş. Evde 8 kişiye ait vücut izi varmış. Evde yapılan olay yeri incelemede benimle alakalı parmak izine bile rastlanmamış. Kovuşturmaya yer olmadığına karar verilmiş falan. Velasıl kelam iftira belasından kurtuldum. Aklandım çok şükür. Bu 5 ayda Annemin döktüğü gözyaşlarını anlatamam size. Şimdi diyorumki karşı dava açmalı mıyım sizce?! Açarsam sonuçların ne olma ihtimalleri var? Masraflar nasıl oluyor? O adilere tek bir kuruş bile harcamak istemiyorum işin aslı. Ya da insani olarak nasıl tepki vermeliyim? Napmalıyım? Yüzlerine tükürmek istiyorum ama yüzlerini bile görmek istemiyorum.