Üç gündür bebeğim neredeyse her 1,5 saatte bir uyanıyor, gözü kapalı ama hareketli bir şekilde oluyor. Emzirirken uykuya dalıyor tekrardan ama her bir - bir buçuk saatte bir uyanır olduk. Neden böyle yaptığını anlamıyorum. Aç mı uykusu mu var onu nasıl anlayabilirim? Gündüz de çoğu zaman aç mı uykusu mu var gazı mı var anlayamıyorum