Bebeğim 22 aylık, emzirmeyi bırakma sürecindeyim. Ramazandan önce bitirmek istiyorum geceleri sürekli emmek isityor çünkü. Normalde salça ile deneyecektim ama limon sürdüm diyenleri görünce deniyim bi dedim ilkinde anlamadı sonrasında anladı ekşi dedi istemedi başına salladı uzun uzun baktı bana bir şey dememi bekledi galiba. Birkaç gün önceden emmeler çok acıyor anneciğim niye böyle acıyor ki falan demiştim, şimdi de emmeler acıyordu ya hani ekşi olmuş bak dedim. Bi ara alışkanlık emme dedi sonra tam açacakken başını salladı ekşi dedi. Geçişti öyle istemedi, ayağımda salladım uyuturken emme yok ekşi dedi. Çok kötü hissediyorum. Yanlış mı yapıyorum, anlatarak bıraktıramıyorum, kademeli de olmuyor bizde. Salça daha mı masumdu 🥺