dmr23 1 tane cam rende aldım. Baska hic bir sey almadim ek gida için gereksiz harcama yapmak istemiyorum su alinabilir ise yaradi diyebileceginiz bir sey var mi 1 tabak 1 bardak almak istiyorum ona özel olsun deterjansiz ozel yikayayim diye ama onereceginiz bir sey var mı
serife5712 dmr23 bende sadece cam rende aldım buharda pişirme almadım fırsat olmadı çok gerekli mi bilmiyorum bir ay sonra başladıklarımızı kendi suyuyla çorba yapıyorum. Oioi nin ürünlerini aldım memnunum kalışını pek sevmedim sadece elim diğerine alıştığı için mi anlamadım onu bardağı çok iyi bence kendisi içmek istiyor suyu cam bardak olmasın kırılır Birde organik ek gıda ürünleri aldım
Doga80 dmr23 önlük en önemlisi, ben de sizin gibi çok bir şey almadım, en çok kullandıklarim ; şu çelik herkesde olan buharda pişirme aparatı, cam rende, ona ait bir kaşık, bir de önlüğü
Gulcan01- dmr23 ben we baby nin ikili silikon kaşığını almıştım ama aşırı pahalanmış 179 tl olmuş geçen birinde gördüm ikeanin pilastik bebek kaşığı 4 tanesi 70 tl mi neydi hepsi buradada bence gayet güzel ve kullanışlı çok beğendim. Birde silikon tabak aldım e bebekten ama hiç açmadım bimden aldığım üç bölmeli melamin tabağı kullanıyorum çok güzel bu kadar birde suluk önemli mamajo nun aldım damlatıyor beğenmedim doktorlar dudak kasi için pipetli öneriyor daha geçmedik pipete arada bardaktan şişeden içiriyorum suyu birde pekmez tarzı şeyi soğuk sıkım al onlar daha iyiymis pirinç unu yerine bebek irmigi daha besleyiciymis oğlum 9 aylık aklıma bunlar geldi inşallah yardımcı olmuşumdur
dmr23 serife5712 Organik ek gida urunlerinden hangilerini aldınız hangi markanin ortalikta o kadar cok organik yazan urun var ki kafam karışıyor.
serife5712 dmr23 og natural ve makarna lütfenin ürünlerini aldım birde mamma diye bi marka var onlardan aldım ben
serife5712 dmr23 set halinde aldım ve bence hepsi çok gerekli tariflerde hepsinin yeri var. Ve ayrıca anne tavsiyesi imkanınız varsa og nin zeytinyağı çok iyi onu fazla fazla alsamalısınız yada kullanmak istediğiniz başka markanında olabilir. Ben zeytinyağını tarhanayı gazla fazla alıcam ilk etapta denemek için bir adet almıştım ama yarıladım bile 15 günde. Bebe bisküvisini de bir paket aldım ama başka markanında alınabilir ama paketim arkasında içindekiler yazıyor internetten bakıp kendim yapıcam( içinde hem az var hemde fiyatları biraz pahalı geldi)