Sevdaaalya Merhaba kızımın 14. Ayda ilk dişi çıktı o da yan kesici diş üstten çıktı çok merak ediyordum sonunda görebildik şükür sizin bebişlerin ilk hangi dişi çıktı alttan mı üstten mı ve hangi dişi
Barisaysenuraktas61 Sevdaaalya 6 aylıkken alttan iki dişi çıktı şuan 7 ay 21 günlük sanki tekrar çıkacak gibi çok uğraşıyor bizimki 4 aydan beri ağzından bişe çıkmıyor sürekli ağzıyla uğraşıyor tabi her çocuk farklıdır ❤️
Sevdaaalya Alyakuss_ biz de doktora gidecektik az daha 😁 şükür çıktı genetikmiş sizinde yakın zamanda çıkar inşallah
Mmeelliikkeee Sevdaaalya bizimde yaşından sonra alt çıktı ilk ikisi.. sonra üst iki .. ve yanlar … arası boş yani 3 numaralar yok ,4 üstü 4 alt ve kök dişler var bi değişik 12 oldu … şimdi 3 leri bekliyoruz 26 aylık kızım . Diş yapısı genetikmiş…
Mutlu1Duru mervemsiiiii 1 yaşından bildiriyorum hala salyalıyız ve elimizden ziyade ne bulursak ağzımızda
alisinannesi17 Mutlu1Duru aynı durumdayız 9 aylik 8 disi var hala da kabarmaya devam ediyor yavrum kac aydır sürekli diş çıkarıyor uyku nedir unuttuk sizin de sancılarınız olduysa bu süreçte ilaç dışında neler yaptınız doğal yollardan teragil ve soğuk uygulama hariç özellikle geceleri
Mutlu1Duru alisinannesi17 ya çok şükür benim kızımda hiç ağrı olmadı sadece dişi patlamadan bir gün önce huysuzluğu oluyo o kadar sonraki gün bakıyorum diş çıkarmış