Ben bir kere yaptırdım bebeğim 3 aylıkken şuan oğlum 8.5 aylık oldu hâlâ etkisi geçmiş değil ara kanamalar oluyor reglim normale göre yavaş geliyor. Benim yine iyi regl oluyordum çoğu kişi komple kesiliyor adetten. Oyuzden ben memnun kalmadım bidaha yaptırmadım