Benim 2. Girişimim gece emzirmeyi kesmekte. Kizim normalde 12, 2 , 4 ,6 ,8 gibi 2 saatte bir kalkar emerdi. Kestikten 2 3 gun sonra direkt 3 e kadar uyumaya basladi ama diger saatler krizliydi. Ben kesmeye baslamadan once 3 gun memeler gece uyuyacak gunes dogunca emebilirsin siye anlattim. Uyandiginda da ninni actim, ayagimda hafif salladim. 1 hafta zordu. En zoru sabah 5 civari uyanmasiydi cunku karni da acikiyor bence. Bir de isler yoluna giriyor sandiktan sonra bir atak dönemleri oluyor, hic olmadiklari kadar inatlasiyorlar. İlk girisimimde yaptigim hatalari simdi duzeltmek icin tekrar deniyorum. Oncelikle son emzirmeyi yatakta yapıyordum. Onu biraktim salonda emzirip oyle yatak odasina geciyoruz. Bir de sabah 5 6 gibi emziriyordum yine uyuyordu. Zamanla kafasi karisti gece kalkip yine icmek istedi. Bu sefer bir sekilde 7 ye kadar uyutmaya calisip sonra uyandiginda odadan cikarip oyle emziriyorum. 1 aydir ugrasiyorum hala deliksiz uyumuyor bu arada. Sadece daha kolay uykuya donebiliyor. Hala 3 ve 5 civarlari uyanip meme diye agliyor. Kizim 21 aylik biraz daha akli erdigi icin zorlaniyor olabilir umarim siz daha kolay atlatırsiniz.