2 yaşındaki oğlum gün içinde sürekli okula gidicem diyor babası işten gelince akşam olula götür diye ısrar ediyor sizce göndermeliyim mi zaten çok hareketli bir çocuk gün içinde sürekli ağlıyor mızmızlanıyor çocuk içinde iyi olur diye düşünüyorum gönderen anneler bi fikir bekliyorum sizden ☺️