Oğlum bir yaşında Perşembe günü sünnet olacak.Ben bu zamana kadar çok cesaretliydim ama iş ciddiye binince bı korku başladı.Acir mi çok ağlar mı diye.Şunu yap hemen iyileşir filan verebileceğiniz bir tavsiye varmı kaç güne iyileşir banyo işi nasıl olur? Bunları tabii doktora da soracağım ama burda o süreçten geçmiş insanlarla konuşmak da istedim.