Gizemdgn Kizlar selam bebeğim 3 aylık. Elleri ve ayakları çok terliyor hep islak gibi neden sizce başına gelen varmi🤔
Ebrar111 Kızim 7 yaşında onunda bebeklikten beri avuç içleri terler ve bir çözüm.bulamadik.kan tahlili vs yaptırdık bütün degerleri normal ama terleme geçmiyor kış günü bile avuclari terler
Eb2 Gizemdgn benimki de erkek. İdrar tahlili yaptırdınız mı hiç. Benim bebekte idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Tedavi oldu terleme bitti. Şu birkaç gündür yine başladı. Cuma kontrol var bakalım yeniden tahlil vereceğiz. Vücudu soğuk mu peki