sakinyasam 2 .aydan beri kakasini 8 ile 12 gun arası yapiyor.Dr muayenede normal dedi.Debridat 3*1 ver ve gunde 3 cay kasigi zeytinyagi icir dedi.9 gundur duzenli sekilde yapiyorum.Ama yok çıkmiyor.Bu sekilde olan varmi.Ne zaman normale döner?
Merva96 sakinyasam 7 güne kadar anne sütü ile beslenende normal ama mama ile beslenenlerde anormal. Meme mi, mama mı önce ona odaklanmak lazım. Meme ise yediğiniz içtiğiniz çok etkiler. Mama ise doktor ile görüşün yada farklı bir doktora başvurun.
Merva96 sakinyasam bu arada zeytinyağı kaka yapmasını sağlamaz kilo alımı için genelde doktorlar önerir
sakinyasam Merva96 sadece anne sutu.Valla artik kayisi kompostolari bol sular neler neler iciyorum.Kilosu 7.5 iyi gidiyor dedi.zeytinyagini soylerken 3 kasik ver tuvaleteni yardimci olur dedi ama iste denedim bunlari hep
Merva96 sakinyasam yediğiniz birşey dokunuyor olabilir gözlemleyin isterseniz birde bazı bebişlerin bağırsakları tam gelişmediği içinde bu şekilde olabilir ama dediğim gibi başka bir doktora da gidin dilerseniz baktınız aynı şeyler söyleniyor gerçekten normaldir. Benim bebeğimde çok kaka yapar hele ki ek gıdaya geçtik alerjik durum söz konusu günde 10a yakın kaka yapar ama bağırsaklardan ve ek gıda alerjiden dolayı normal karşılanıyor
sakinyasam Merva96 bugun 9.gün 2 3 gün daha bekleyip gidicem baska Dr a.Tesekkur ederim yorumunuz icin.Alerjik durumunada bi bakmak lazım🫶