nbanba Doğum yapali 3 ay oldu. Fakat çok ağrım oluyor karnım ağrıyor resmen kramp gibi fıtığı cikiyo anlam veremeidgim ağrılarım oluştu bu siralar. Sizde durumlar nedir
happyymotheroftwo Ben de doğum yapalı dört ay oldu ama hiç öyle ağrılarım yok neden acaba sizinki öyle üşüttüüz mü acaba
cinartos0 17 ay oldu hala ağrılarım var. Dantelli çamaşır giydiğimde çok canım yanıyor. Dikiş başlangıç ve bitiş noktası ağrıyor. Doktora gideceğim.