Tnsaydn Kızlar merhaba ıkı yasında oglum var calısıyorum fazla zaman gecıremıyorum bugun sadece bı saat gorebıldım cok uzuluyorum aglamamak ıcın kendımı zor tutuyorum abartıyomuyum sızce normal mı bu
CaninannesiCemre Tnsaydn Yaniii 1 saat ne kii :( üzülmeniz normal:(( ama onun için çalışıyorsunuzdur iyi yanından düşünüp bozmayın moralinizi 🙏