tugba2407 Kızlar iki gündür bebeğimi tanıyamıyorum herşeye ağlıyor ve hiç susmuyor biraz önce televizyondan bebek şarkıları açtım ekranı görünce sustu ve gülmeye başladı sizce izleterek hata mı yapıyorum kendimi biraz da suçlu hissediyorum ☹
happyymotheroftwo tugba2407 televizyon izletmeyin ilgilenmeye devam edin büyüyor sadece dünyayı tanıyor anlamlandırmaya çalışıyor kolay değil
katilcivciv tugba2407 sakin kalmaya özen gösterin. Hissetmesin gerginliginizi. Bizde 4. Ayligiz ama zorlamadi cok. Hic birsey yokmus gibi devam ediyorum mama ve uyku saatlerini kacirmiyorum ve hergun 1-2 saat disariya cikariyorum aranasinakoyupta. Eve döndügümde gülücükler saciyor🥰
FirdevsHaniminKiziKonusuyor tugba2407 evet hata yapiyorsunuz. Gün geçtikçe bağımlı olursa önünü alamazsınız sonra da başınızı taşlara vurursunuz
tugba2407 happyymotheroftwo kolay değil tabiki ama sürekli susmamaya ağlıyor meme emmiyor uyumuyor oyun oynayamıyoruz sürekli direniyor
Htchc tugba2407 bizde öyleyiz emmek istiyor ağlıyor istemiyor yine ağlıyor. Zorlamıyorum biraz sonra yine veriyorum yada meme değiştiriyorum işe yarıyor
beyser tugba2407 çok küçük canım ne televizyonu ne kadar renk geçişi oluyor daha şimdiden durmuyor diye açarsan büyüdüğünde ne yapacaksın
queenx tugba2407 sormuşsunuz ben de söyledim. Anlatma biçimimde bir terslik yok bence, gücünüze mi gitti tekrar söylüyorum, ağlamayın hiiç onu minicik bebeğe tv izletirken düşünün, suçlu ve hatalısınız. Net.