afra_krdg bebeğiniz kaç günlük bilmiyorum ama ben baby-vac aspiratörden öyle memnunum ki.bebeğim 2,5 aylıkken rsv kaptı ve 1 hafta hastanede yattık.Burnu hep tıkalıydı.enjektörle burnu yıkayıp baby-vac la çektik öyle işime yaradı ki,gelen doktorların hepsine de garanti olsun diye sordum bi zararı var mı diye,hepsi de hayır dedi bi zararı yok.
Tabi burun banyosu asla sürekli yapılmaması gereken bir şey bir de sakın tazyikli yapmayın.doktorlar iyileşene kadar hastane ortamında yap.evde alışkanlık haline getirip sürekli öyle temizleme zararlı dediler.
Bir de bizim evimiz hep 21-22 derece.Buna çok dikkat ediyorum.