Themom_ utkummm 40 kontrolumde cağırdı 52. Günde gidebildim ama öncesinde 7. Günde gitmiştim hastaneden cıkarken cağırmıstı çünkü doktorum
utkummm aysebb 38 gunlukken gitsem olur mu ki cocugu o gun goturcemde ayni gun hal olsa diye ama 40 bitmedende gidilmez mi ki diye hic bilgim yok da
utkummm Themom_ ne bileyim 40 cikmadan bakmazlarsa bide diye cok takiyorum sanirim boyle bos seyleri ya😅