RedFlower_ Saçım çok güzeldi düzleştirince falan o kadar bakımlı güzeldi ki Son 6 ayda Böyle taranmış gibi incecik tel ama yoluk gibi Düzleştirice bile güzel durmuyor napmam lazım nasıl bir bakım gerekli düzeltici ayda yılda bir kaç kez yaparım bu arada