Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 9 günlük. Gazlı bir bebek değil sadece anne sütü veriyorum.
Bugün emerken sürekli ayaklarını kendine doğru çekip huzursuzlaşıyordu ağlamalı gibi. Acaba doymuyor mu? Gazı mı oluyor anlamıyorum. Nasıl anlarım sebebi ne olabilir? Meme reddi vs olacak diye çok korkuyorum.