tospikannesi20 Alparslan98 kızım şuan bezli değil ama bezliyken bir süre kullandık çok memnun kalmıştım
maygirl Alparslan98 migrosun minies te deneyeblorsiniz cewremde kullananlar war memnunlar..sahsen kendim denemedim henüz.
Binnur23 Alparslan98 Jenny wily sanırım bi ara kullandım bezin kendisi kötü kokuyor çişle bir arada daha kötü kokuyor diye değiştirdim ama sızdırma pişik vs yapmamıştı o konuda iyiydi. Bimde agu babyde var o berbat çiş kaka hep sızdırıyor ve güzel emmiyor emmediği için popo hep ıslak nemli..
Alparslan98 Binnur23 ben akşam eşime aldırdım ama bi kaç saat almayınca biraz sızdırmış gece boyunca da sızdırırsa diye endişelendim
neanladinyurdagull Alparslan98 bimin bezi kremli Jenny willy kremli yapısından dolayı pek önerilmiyor bebeğin poposu hava almıyor
Gizemdgn Gayet de güzel canim benim de bebegim 3 aylik 3 aydir hep jenny willy kullanıyorum kotu koku da yok sızıntı da yok çöl memnunum
Alparslan98 Gizemdgn eşime aldırdım ama bi kaç saat olmayınca biraz sızdırmış gece boyunca almıyorum korktum şimdi sızdırırda fark etmem ıslak kalır çocuk diye
Gizemdgn Alparslan98 gunduz 3 gece 5 saat kalıyor bebeğim de ama hiç sızdırma yaşamadım acaba beden olarak mi küçük geldi numara
Binnur23 Alparslan98 Geceleri en güzel sızdırmayan molfix yada baby turco .. Ben ilk zamanlar kullandım gecede bezini değiştirdiğim için o zamanlar sızdırma vs yapmamıştı .
Belcim30 Alparslan98 ablam 3 çocugunuda bimin jenny beziyle büyüttü son 1 yıldır bende öyle gayette uygun çocugunda cildi sorunsuz kabul etti o yüzden beze boşa para vermedik
Gulsen50 Alparslan98 ben memnunum asla sizdirmiyor hepsini denedim sızdırıyor,taşıyor ama bu bezi sevdim hemide kokulu😅
Ebruacr Alparslan98 Molfix kullandım ilk aydan itibaren şimdi 11 aylık olcak inşallah bu ay A 101in markası olan bezi çok iyi diye duymuştum deneyim dedim beğendim sizdirmiyo hiç pisikde olmadı molfixi üreten firma uretiyomus zaten ben memnun kaldım fiyatı da aynı molfixle ama Molfix bez sayısı az bu daha fazla
Alparslan98 Gizemdgn olabilir ya molfix kullanıyordum 3 numara gayet iyiydi bu biraz daha küçük sanki
Mrvklc97 Kuzum 8 aylık sadece ilk ay tüm markaları denedim , 7 aydır minies kullanıyorum çok memnunum migros satıyor kendi bezi
gamzes-26 Kızıma kullanıyorum geçen inatlaştı değiştirtmedi geceden bağladığım bez öglen 3 e kadar durdu gerçi gece pek yapmıyor cocunlukla kuru kalkıyor o gün dikkat etmedim ama sızdırmadı yine de