Bebeğim 10 aylık.Doğduğundan beri hiç saçını kestirmedim zaten çok seyrek sarı saçları var kıyamıyorum kestirmekte istemiyorum aslında
7 günlükken bir tutam kestik usülen
Çevremde kestir çok faydası var,rahatlar,saçı gürleşir,sinir uçları açılır vs diyen çok var
Bu konu hakkında bilgisi olan var mı