Grip oldum bebise geçecek diye çok korktum bir an önce toparlanıyım diye hem de sütten bebise geçsin diye hastalanmayancocuk sarımsak kürünü uyguladım boğazım tahriş oldu galiba bi de bende alerji yaptı kolum nokta nokta kızardı. Sanki keskin sirke içersin ya ya da afedersiniz kustuktan sonra boğazı yanar ya öyle yanıyo 😶 işin kötü yanı biyle olunca hep boğazım şişer enfeksiyon olur daha kötü olcam galiba, napsam geçer acaba ya