Merhabalar,
Kızım 2,5 yaşında. Ekim 2023 soğuk algınlığı geçirdi ama doktor antibiyotik vs. verdi. Bu muayne de iki kulağında da sıvı olduğunu ve tüp takılmasını gerektiğini, İlaçları kullanıp KBB ye girmemizi söyledi. Gittik, basınç testi yapıldı. Bir kulağında sıvı kalmamıştı, diğerinde çok az kaldığını ve ilaç tedavisine devam ettik ve 2. Kontrol için randevu bulamadığımız için gidemedik. Tabi bu tedavi süresi 2 aylık. Şimdi geçen Cumadan beri soğuk algınlığı yaşıyoruz. Yine aynı çocuk doktoruna gittik ve yine bir kulağında sıvı olduğunu söyledi ve tüp takılsın dedi. Şimdi araştırma aşamasındayım. Böyle bir süreç yaşayan anneler var ise paylaşırlarsa sevinirim.