Kafayı yiyicem ağlamaktan.vicdan azabı çekiyorum bebeğimi bu halde görünce.Bebeğim iki gün sonra bir aylık olucak ama kabız . büyük tuvalettini yapmadı iki gündür .doktora dedim bana normal dedi .ama eve geldim çocuğum ağlamaktan helak oldu .çok özür dileyerek .annem karnına ayaklarıyla baskı yapınca çok katı şekilde ve sanki bir ip çeker gibi kakası uzadıkça uzadı katı şekilde.eczanede fitil alıp Altan versem olur mu .siz ne yaptınız bu konuda .neden böyle oldu anlamadım