Mlkmstf Merhabalar 4 aylık olduk ilk Molfix kullandım yeni çıkam sızdırdı ve pişik yaptı daha sonra Jenny Willy kullandım oda aynı şekilde pişik yaptı Migros’un markası minies aldım ondan da pişik oldu ve bunlar 1 ay kadar kullandım ama hiç birinde geçmedi bundan sonra hangi bezi almalıyım onda devam edeceğim artık lütfen bakınnn🥺🥺
AnnaKarenina_ Mlkmstf ben pure baby kullanıyorum 2 çocuğumada gayet memnunum 12-13 saat sızdırma yapmıyor.kaç numara kullanıyorsnuz bi büyük beden alın
churchil Mlkmstf a101 in bezini kullanıyorum ben bazen kızıma bim bezini falan beğenmedim sızdırdı dışına hep
katilcivciv Mlkmstf goon marka kullaniyorum hem cok uygun hemde sizdirmiyor bi skinti yok yani. Bide ebebekin kendi markasininda sevdim yumuşacikti sari pakez olani
Hllasaf Mlkmstf bir süre ıslak mendil kullanmayıp pamukla temizleyin ve gözlemleyin bence biz molfix kullanıyoruz değişik bezler de kullandım pişik sorunu yaşamadım hiç cildi hassas olabilir ıslak mendili bırakın bence bir süre
Mlkmstf Maka_Paka ıslak mendil de yeni baby 0/6 ay kullanıyorum ondan mı oluyordur pamuk mu kullansam
Maka_Paka Mlkmstf Yıkayın bence ben 5 ay boyunca hep yıkadım. Yeni yeni ıslak mendili yıkamadan kullanıyorum
churchil Mlkmstf yok yaşamadık öyle bişey. Sleepy yaptı başlarda sadece pişik. Bide bezi değiştirmeden önce biraz havalandırıyorum her altını aldığımda ıslak mendil kullanmıyorum kullanırsam da kuruluyorum poposunu kasıklarını
Xcbaby Mlkmstf goon sari paket cok cok memnunum. İslak mendil de sleepy yenidogan veya baby turco yenidogan icin olanlari oneririm pisik cok ise pamugu ilik su ile islatip silin sonra hemen bez takmayin biraz acik kalsin kurusun kuruyunca hametan surup bezleyin. Gecmis olsun.
PeekaBoo_ Mlkmstf Molfix, sleepy, sofio, baby turbo, minies denedim ya sızdırdı ya pişik yaptı Goon denicem olmazsa artık Prima alıcam diyordum yaklaşık 1 senedir Goon premium soft (sarı paket) kullanıyorum çok memnunum
Mlkmstf PeekaBoo_ goon da baktım oda çok pahalıydı diye dedim belki bunlar da düzelir ama dediğiniz gibi son çare bende kullanıcam
zeyslittlebaby Molfixten sonra primadan başkasından memnun kalamazsın canım bende Molfix ten primaya geçtim 3 aydır çok memnunum
PeekaBoo_ Mlkmstf biz migrostan alıyoruz ebebeğe göre daha uygun bir de sık sık indirimi oluyor geçenlerde 110 TL’den aldım paketini