nehirsude0 5 ay 23 günlük bebeğim bugün yine fark ettim uykusunu tam alamadığı dan mi bilmiyorum gözünün bir tanesi 1 saat kizariyo sonra kendiliğinden geciyo 2 aydır oluyor göz muayenesinden geçti ama doktora gitmeli miyim herkes çok evham yapıyorsun diyor
Nobodyyy111 nehirsude0 gözü sulanıyo mu yoksa sadece kızarıyo mu bir de yüzüne vs krem sürüyor musunuz yada kendisi eliyle çok mu ovuşturuyo gözünü
nehirsude0 Nobodyyy111 eliyle ovusturmuyo krem falan sürmuyorum canım iki aydır tek bir gözü her uyanmasına kırmızı oluyor sulanmada yok kızarıklık var beyazı ful kırmizi oluyor